Powiększanie pośladków – domowe sposoby czy profesjonalne zabiegi?

user

27 sierpnia 2015vesunalifestyle

„Mieć pośladki jak Kim Kardashian lub Jennifer Lopez!” – tak odpowiadają kobiety zapytane o wymarzony wygląd swoich pośladków. Ale w tym wypadku „chcieć” to za mało, by „mieć”. Aby pośladki stały się duże i jędrne trzeba nad nimi popracować. Nierzadko oznacza to hektolitry potu wylanego na siłowni. Jednak są także szybsze metody powiększania pośladków bez wkładu naszej pracy. Ale o tym za chwilę.

Jak powiększyć pośladki w domu?

Najprostsza odpowiedź – regularnymi ćwiczeniami. Jest ich mnóstwo i wykonujemy je też przy okazji ćwiczenia mięśni nóg. Coraz więcej kobiet zarówno młodych, jak i dojrzałych zaczyna dbać o tę partię ciała. Jędrne i zaokrąglone pośladki to odwieczny symbol kobiecości. Poniżej znajdziesz ćwiczenia, które  znacznie je powiększą.

1. Rób przysiady

Poprawnie wykonywane przysiady mogą zdziałać cuda na pośladkach.

2. Unoś biodra

Połóż się płasko na podłodze, zegnij kolana i unoś biodra aż utworzą linię prostą z udami. Przytrzymaj i upuść powoli biodra. Ćwiczenie powtórz 30 razy.

3. Uprawiaj jogę

Mało kto wie, że joga ma duży wpływ na kształtowanie pośladków. Pamiętaj jednak by nie wykonywać ćwiczeń przekraczających Twoje możliwości, aby nie uszkodzić kręgosłupa. Zapisz się na trening 2 razy w tygodniu.

4. Biegaj

Bieganie to jeden z treningów, który oddziałuje na wiele partii mięśniowych. Jeśli nie jesteś sprinterką wystarczy, że będziesz wykonywać trucht lub spokojny marszobieg przez 30 minut kilka razy w tygodniu. To bardzo skuteczne ćwiczenie gwarantujące powiększenia pośladków.

5. Wykonuj wypady

Stań na podłodze, lewą nogę zostaw w tyle, a prawą wysuń do przodu. Zegnij prawe kolano i zejdź w dół wykonując wypad. Powtórz ćwiczenie przenosząc ciężar ciała na drugą nogę. Wykonuj 3 serie wypadów po 5 minut.

6.  Zapisz się na ATB!

To świetny zestaw ćwiczeń na brzuch, uda i pośladki. Wystarczy kilka treningów by zauważyć efekty. Na zajęcia możesz się zapisać w najbliższym klubie fitness.

7. Chodź po schodach

Zrezygnuj z windy, jeśli chcesz mieć zgrabne pośladki. Schody to najlepszy przyrząd do ćwiczeń dolnych partii mięśni.
Świetnym sposobem na uzupełnienie ćwiczeń jest dieta. Dbając o ogólną kondycję organizmu dbasz przy okazji o pośladki.

CZYTAJ TAKŻE – OBWISŁA SKÓRA PO ODCHUDZANIU

Zabiegi powiększające pośladki

W tym temacie dużą wiedzę mają Brazylijki. Właśnie w ich kraju przeprowadza się najwięcej operacji powiększania pośladków. Metod jest kilka. Można poddać się zabiegowi wszczepiania implantów lub własnego tłuszczu. Alternatywą dla tych zabiegów jest bezoperacyjne powiększanie pośladków preparatem AQUAFILLING® BODYLINE™, który oferujemy w Klinice VESUNA. Podczas zabiegu wprowadzany jest żel pod skórę za pomocą kaniuli, dzięki czemu ryzyko powikłań jest zminimalizowane.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ AQUAFILLING® BODYLINE™

Jesteś gotowa, aby zrealizować swoje marzenie o pięknych i jędrnych pośladkach? Umów się na konsultacje w naszej klinice. Specjalista przedstawi Ci szczegółowe informacje na temat zabiegu, przeciwwskazań i ewentualnych powikłań. Nie odkładaj decyzji o zabiegu na później. Umów się na wizytę już teraz!

Najpopularniejsze posty

Kategorie

doctor

Umów wizytę